Kamagra-Jelly wilde haar vindbaarheid in Google verbeteren middels de juiste SEO aanpak. We hebben vooraf doorgenomen waar zij op gevonden willen worden, keyword research, en zijn vervolgens aan de slag gegaan met content creatie en linkbuilding.

Qua linkbuilding hebben we ons gericht op twee soorten links: de ‘standaard’ links vanuit Startpagina, kleinere websites en websites die wij eenvoudig konden benaderen. Alle links waren uiteraard zeer relevant aan de onderwerpen van Kamagra-Jelly.nl. Daarnaast zijn we actief aan de slag gegaan met een ‘link-bait’ tactiek, waarbij bloggers een proefpakketje van het bedrijf kregen opgestuurd om vervolgens het middel te proberen en er een artikel over te schrijven. Met deze strategie hebben we naast veel online waarde ook een ‘buzz’ weten te creëren rondom het bedrijf, wat hen extra bezoekers heeft opgeleverd.

Strategie en uitvoering

Kamagra-Jelly is de aanbieder van erectiemiddelen in Nederland, met hun webshop willen zij allen die het middel nodig hebben in Nederland bedienen. Het bedrijf opereert vanuit Den Bosch, voor hen hebben wij content creatie en linkbuilding uitgevoerd.

Door de samenwerking wist de wegwinkel haar concurrenten voor te blijven door bestaande rankings te kunnen handhaven en verbeteren, op zeer competitieve zoekwoorden wisten we de website 1 tot 2 plaatsen omhoog te krijgen op meerdere zoektermen.

Heb je interesse in onze SEO-aanpak, waarbij we samen met jullie gaan kijken hoe we meer waarde kunnen genereren voor jullie website door een unieke aanpak? Neem dan contact met ons op, want wij helpen je graag.